CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, March 21, 2008

Bertentangan Mata

Macam tak percaya......
Akhirnya DIA menunaikan janjinya
Untuk bertemu aku secara "Face To Face"
Nak kata seronok pun tak jugak
Sebab......
Jawapannya tak memuaskan
Hatiku
Apa Dia????
Biarlah aku sahaja yang tau
Lagipun aku dah ceritakan
Serba sedikit kepada org yg terdekat

Aku akan terus menghubunginya
Tak kira dimana
Yang penting persahabatan harus diteruskan

Itulah "kenangan Manis" yg maybe
Takkan Kulupakan
Itu adalah sejarah dlm hidup
Indah lelapku

Apa lagi yg aku nak ceritakan
Susah utk orang lain memahami
Dan susah jugak utk aku menerangkan
Hanya aku saja yg dapat merasainya


Note : Kehilangan sesuatu yang disayangi memang amat memedihkan,apatah lagi ianya baru mengenal erti kebahagian yang abadi......

0 comments: