CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, March 28, 2008

Frust..... :-((

Tengah hari nak jumpa Choo
Nak tanya esok dia ada appoiment atau tak
Cu'z aku & kengkawan yang lain dah plan nak
makan sama-sama kat hotel Quality....
Dah siap segala-galanya,cuma tinggal nak
comformkan ngan Choo sahaja.
Yang aku frust sangat2 dia tak nak join utk
makan2 tu...Maybe apa yg dia fikirkan ada
betulnya...tapi bukan selalu...

Aku still tak puas hati,aku suruh setiap leader
pujuk supaya dia nak join makan2 tu...
But...still tak berjaya
(keras kepala jgk Choo nie)
Nasib baik jadi kesayangan hehehe :-)
Akhirnya makan2 tu cancel buat kali kedua

Aku & kengkawan akan mengadakan plan yg lain
Maybe kita akan buat kat tempat yg penuh dgn
kehijauan or tunggu jelah....
Kisah nie akan bersambung

0 comments: