CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, August 8, 2008

Cuti & Repair Kereta

Bila dah siap,tibalah time membayar,sekali tgk harga RM460.

Seronok bila apply cuti,tapi cuti pun ibarat cam buat kerja gak.Sebenarnya aku cuti hari nie pun cuz nak servis & repair kereta.Nak kata rosak teruk tu taklah,tapi dah lama tak servis takut jugak.Biasalah kereta nie ibarat cam manusia kalau tak dijaga.Pagi2 aku dah keluar rumah,takut lambat siap nanti.

Kesian kat kereta aku habis terburai jadinya.......

Dari pukul 10 pagi hinggalah ke pukul 1 ptg,barulah siap kereta nie.Aku dah rasa bosan.Nasib baiklah aku bawak Novel,kalau tak.......meraunglah jawabnya.Bestlah bila dah servis.Selesa nak bawak kereta.Dah takde bunyi2 yg ganjil lagi.So rasanya aku berpuas hati ngan kedai yg aku repair kereta nie.

4 comments:

Mommy Lily said...

thanks sudi dtg umah lily.

mmg best lepas servis kan. tapi nk servis tu teruk gak mahal kann

Yan said...

Cama2.Yan dah link nama Mommy lily,cuma tak berkesempatan nak menjenggah.

echah_syed said...

combi pun baru anto servis kete..ganti taya 2 bijik kat dpn rabak rm400 gak.

taya belakang pun dah mnta simpati huhuh :(

Yan said...

Biasalah Kak,camnielah kita kalau berkereta