CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, August 4, 2008

Lupa Nak Cerita

Nampak Accessories nie pulak.Dah lama order cuma warna yg aku nak tu takde.So aku pun ambik warna orange.Mata kalau dah nampak macam2 susah nak dielakkan.aku pun tak tau bila nak pakainya.Kadang2 "terlupa" nak pakai bila gi kenduri.


1) Kembalikan Cintaku - RM24
2) Harum Chempaka - RM24

Kisah Novel nie pulak,aku singgah kat SACC MALL.So masuklah kat kedai MPH.Nak tengok kot2 ada novel2 baru.Aku ternampak 2 novel dari karya Norhayati Berahim.Rasa cam nak beli,tapi kena tgk budget dulu.Lepas nie kalau aku gi lagi sekali gerenti dah takde.Tuu yg aku frust sangat.

Harga : RM29.90

Kasut baru gitu.Beli kat Tesco Shah Alam.Ingat nak intai je,tapi bila tray test alamak cam best je.Rugi kalau tak beli.Takut nanti teringat-ingat pulak,So aku pun ambik.Kasut murah je senang nak buat belasah.Kalau yg mahal aku sayang nak pakai.




2 comments:

zeti said...

cntik aksesori tu ;)
yan pun suka baca novel ek?
zt pun suka gak.. tmbh2 lg klu dr alaf 21 :)

Yan said...

seronoknya dapat kawan yg suka baca Novel :)