CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, August 25, 2008

Confuse!!!!!!

PENING!!!!!!!!!!!

Dah 2,3 hari dok fikir.Apa pilihan yg harus aku lakukan.Rupanya bukan senang nak buat pilihan.Sebenarnya aku dapat 1 OFFER utk menjadi PURCHASING CLECRK.Problemnya aku tak berapa CONFIDENT ngan diri aku sendiri.Kalau ikut kata hati memang aku nak mencuba,tapi...........banyak sangat tapi,tapi.Sampaikan aku tak lena tidur pada hujung minggu yg lepas asyik memikirkan masalah nie.Lagipun aku dapat OFFER nie pun bukan dari tuan badan sendiri cuma dari mulut kemulut je.

TUNGGU!!!!!!!!!!!!

So apa yg boleh aku buat,hanyalah menunggu sampai ianya menjadi terdesak & sehingga tunggu "seseorang" pulang bercuti.

1 comments:

zeti said...

jgn pning2
skang ni Yan tggu dr tuan bdn tu sndiri ckp pe k
then br leh buat decision to move or not.. pergh.. mcm kaunselor lak zt ni kan :D