CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, September 13, 2008

Hilang Penat Timbul Seronok

Hari nie dah seminggu aku kat tempat baru.Sekejap masa tu berlalu........
Memang tak dinafikan di tempat baru nie aku memang penat sikit,mana taknya aku kena banyak berjalan.Office aku kat belakang,bila nak update sesuatu aku kena ambil masa dalam 10 minit utk sampai main office.Itu masa nak pergi belum masa nak balik pulak.Sampaikan haus tapak kasut aku....Ada can aku nak beli baru hehehehehe.....

Seronok?????Apa yang seronoknya.....
Yang bestnya aku dijaga dengan baik oleh bos aku tu.Bukan nak bangga2kan tetapi tulah hakikatnya.Sampaikan pada satu tahap,dia follow aku nak tgk samada org2 sana buli aku ataupun bagi aku kerja banyak.Bos aku tu mesti tanya "everything ok" & siap pesan kalau ada apa2 masalah feedback balik pada dia.Aku pulak yg rasa segan....tapi tulah sebenarnya sikap prihatin & tanggungjawab dia sampai menyebabkan aku jadi sayang kat dia (sbg bos).Susah nak dapat bos yg bertimbang rasa.



Note : Aku memang rapat ngan bos nie,sebabnya sebelum nie pun aku pernah kerja ngan dia.So aku berhenti pun sebenarnya dapat offer dari dia.Selepas dia berhenti tempat lama aku masih still berhubung. Kalau time kerja dia jadi bos aku,tapi bila habis waktu kerja dia jadi kawan aku.Satu je yang aku kena ingat,jangan hilangkan kepercayaan dia terhadap aku.Bangsa Cina nie susah kalau dah tertipu sekali diorg takkan percaya lagi.

2 comments:

zeti said...

ni bos yg gmbr kat sblh tu ke yan? serkap jarang plak zt ni kan ;) eh, sblm tu lupa plak nk tnya, yan dpt keje kat tmpt br ek? sori la yan, da lama zt x masuk sini.. bz bangat skang.. pape pun keje leklok k :)

Yan said...

Pandai lah zeti teka.Haah..dialah bos yg Yan syg gitu...Ye Yan dapat kerja kat tmpt baru.Terima kasih ye krn doa2kan utk Yan :D