CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, September 24, 2008

Tag Tertunda

Nie Tag yg dah lama tertunda.From Mama Anis..sorry yek lambat siapkan :)

1) Berapa pasang baju raya anda tahun nie & color apakah?
Soalan yg mengancam nie...tahun nie baju raya boleh dikatakan bnyk lah...nie kes tak sengaja.Tahun nie aku prepare awal.Senang tak nak buat last2 minit.Colornya ada kuning cair,merah jambu,hitam 2 psg,biru,orange,hijau pun 2 psg.

2) Apakah makanan raya tradisional kegemaran anda?
Of course lah Lemang & rendang buatan orang N9.Terutama pulak yg masaknya makcik yg memang mahir buat lemang.Marveloussssss

3) Apakah biskut raya kegemaran anda?
Semestinya biskut Tart nenas & Almond London

4) Berapa bnyk duit raya anda dapat & spend utk bagi kat bebudak?
Tahun nie hampeh....Dan tahun nie gak tak dapat nak spend atau bagi kat bebudak.selalu tu ada but tahun nie aku budget lariiiiii tak dapat nak kejar :P

5) Apakah aktiviti malam raya korang?
Sedih,tahun nie aku tak tau apa aktiviti malam raya aku.Tapi sebelum nie aku tlg makcik pasang langsir lah,kadang2 tgk TV & ada masanya pulak duduk goyang kaki.


Kali nie pun aku tak nak tag sapa2.....diorang semua dah masuk mood raya........

0 comments: