CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, September 8, 2008

SMS Berharga


Diantara MESSAGE yg berharga buat aku :-

# Waktu terima : 9:10 malam
# Tarikh : 07.09.08
Ayu : Selamat menempuh suasana baru,moga cekal & tabah hadapi kenyataan di atas keputusan sendiri dalam membentuk jati diri.Yang nyata kebahgiaan menanti didepan...apa2pun liku kehidupan akan ditentangi dengan keredhaan.Cuma jangan alpa yg diganti kedukaan kelakJadi susah & senang sekalipun jangan cepat melatah.Senyum pengubat paling kuat...Ingat tu..berkasih biar 1 berkawan biar 1000.Jadi sejauh mana kita melangkah jangan dijeling silaturrahim lama..Amin jadikan kata-kata ini pandangan bukan sindirin.ALL THE BEST,BABY

# Waktu Terima : 8:06 pagi
# Tarikh : 08.09.08
Emma : Semoga hari ini adalah hari indah buat anda.Selamat maju jaya dibulan mulia ini....Amin

# Waktu Terima : 8:18 pagi
# Tarikh : 08.09.08
Kak Liza : Selamat bertugas kerja elok jangan main mata pulak


# Waktu Terima : 8:22 pagi
# Tarikh : 08.09.09
Yakop : Good Luck
# Waktu Terima : 9:11 pagi
# Tarikh : 08.09.08
Kak Intan : Akak tengah buka blog Yan nie,sedih & sayu tiba2....Bergenang airmata....Akak sayang Yan tau,ingat tu.....



Bila dengar sms kak Intan & bila dengar ada org nangis bila tgk aku tak lalu kat production...Ya Allah terharunya sampai tak terluah dengan kata2.Baru aku tahu bertapa selama nie aku dihargai sebegini rupa.Aku pun hampir2 nak menitiskan airmata.....tapi kena control :(

0 comments: