CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, April 18, 2009

Berjalan Dalam Hujan

Seronok bila dapat pergi jalan-jalan.Duduk rumah pun aku x tau nak buat apa.Aku gi rehatkan otak di TAMAN TASIK PERDANA KUALA LUMPUR.Tempat tu memang best & sesuai utk tenangkan jiwa.Kawasan memang besar.Larat ngan x larat je nak jalan.Aku baru dapat jalan separuh taman,tetiba dengar bunyi dentuman petir & kilat.Tu menandakan hari akan hujan.Nak cari tempat berteduh..alamak jauhlah pulak.So redah jelah...Apa yang istimewanya ialah " berjalan dalam hujan....romantik ".


PIZZA HUT di TTDI.2 org makan RM32.20.Yg penting Dia yg bayar hehehehe :)

Dalam hujan membuat perut jadi lapar.So aku ada idea nak makan kat mana? Apalagi...jom gi PIZZA HUT.Singgahlah di TTDI.Gabra gak aku nak order.Bengang aku,makan seorang2.Order punyalah bnyk ada geng pun hanya minum sup.Malu aku bila dia tgk aku makan sebanyak tu.Aku ingat dia pun nak join sekali.Alih2 x habis aku tapau je :(


0 comments: