CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, April 24, 2009

Frust Sesangat :((

Nak tau pasal apa aku FRUST :((

Yelah tahun nie aku x dapat nak pergi ke PESTA BUKU ANTARABANGSA DIPWTC.Mana aku x sedih, every year memang aku akan berusaha utk pergi.Tapi kali nie.......Tulah kalau kita dah berpecah dari 1 kelompok.


Yang aku pun x berpuas hati tentang pesta buku nie ialah diadakan time tengah2 bulan.Kalau nak pergi fair yang mcm nie x sesuai bawak duit sikit2.Banyak jugaklah aku nak beli buku dari karya Norhayati berahim...tapi apa boleh buat.Aku nak cari buku yg susah nak jumpa, Kalau Karangkraf & Alaf21 tu aku x berapa nak heran cuz dekat je ngan rumah aku.

2 comments:

zeti said...

ala, cian kat dia..
zt pi masa 2nd day aritu
tp x beli pun utk diri sndiri, shopping utk adik2 je.. huhuh

Yan said...

Frust sgt lah Zeti..Yan nak jadikan book fair nie sbgai 1 hobi..tapi kali nie mmg rugi sesangat..