CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, April 1, 2009

Fikirlah.....

Indah bila bercinta???
Tapi bila berpisah.....aduh payah untuk dilupakan.Mengapa ini semua terjadi dalam hidupku.Bila aku rasa ini adalah cinta yg bermakna ada saja halangan utk diteruskan.

Mengapa kau menceritakan kisah silammu.Payah benar utk aku menerimanya.Aku adalah orang yg ke-5 yg hadir dalam hidupmu.Sesungguhnya kau memang benar2 berkesan dalam jiwa ragaku.

Sebelum aku mengetahui kisah silammu,aku membuat pengakuan bahwa kau tidak aku tinggalkan,hanya kau yg bertahkta dihatiku & yg paling aku takuti ialah aku akan kehilangan kau lagi.Aku bertekad utk tidak mencari teman lain cukup sekadar kau saja yg kumiliki.

TETAPI aku terpaksa membuat PILIHAN YG TEPAT utk masa hadapanku.Amat payah utk aku memikirkan sehingga aku menemui jalan buntu.KERANA SAYANG AKAN DIRIMU aku hampir2 tersesat arah.Ya Allah kau bantulah hambamu yang hina ini.......

Kepada kawan-kawan saja aku luahkan apa yg aku alami nie.Kalau aku simpan ianya akan manjadi racun dalam tubuhku.....terima kasih kawanku..hanya tuhan saja yg dapat membalas jasa2mu.....

0 comments: