CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, April 25, 2009

Tengok Rumah

Hari nie perjanjian utk melihat rumah telah ditunaikan.Terkejut gak aku, bila melihat rumah2 yang dibina dgn harga mencecah Milion ringit.Aku nak beli...ntah mampu atau tak.Cantik tu memang cantik.Kalau harga dah milion x kan rumah tu x cantik.Rumah tu dibina atas bukit.Kalau malam permandangan memang cantik.


Masa tengok rumah tu kat luar je.Belum dapat kunci utk melihat keadaan dalam rumah tu lagi.Tapi aku dah diberikan 50% utk buat renovation.Tapi aku x tau jenis renovation yg mcm mana? Susah jugak nie.Dah puas tengok rumah aku dibawa jalan-jalan seluruh kawasan disitu.Tempat yang aku x pernah sampai pun aku dah tau.cuma aku x berkesempatan utk snap gambar.Nantilah kalau ada peluang aku akan snap gambar rumah yg aku tengok.

0 comments: