CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, April 19, 2008

3 Kisah Dalam 1 Hari

Kisah 1
Ingat lagi tak kisah pasal motor baru.....Nak tau baru hari nie
dapat naik motor baru utk ketempat kerja.Ntah apa mimpilah
adik aku ajak naik motor.Seram gak...

Boleh tahan jugaklah minah nie bawak motor.Sampaikan aku
duduk kat belakang pun rasa cam tak selamat je.
Kalau minah nie tau aku kutuk dia mesti aku tak dapat merasa
naik motor lagi hehehehe :-)


Kisah 2
Dah lama beli kain ela,dah lama jugak terperuk dalam almari.
So dah alang2 naik motor apalagi redah je utk gi tempah baju
kat tempat biasa.Senang sikit & cepat sampai di destinasi.
Cam tak tau nak buat fesyen apa..Yang simple je buat baju
kurung kainnya belah depan.
(Mesti aku nampak cun nya hehuhehu)


Kisah 3
Dah lama rasanya aku tak balik awal setiap hari sabtu.Ada saja
program @ rancangan yg tak dirancang.So kali nie aku dapat
jumpa emak sebelum emak gi berniaga.Dan aku dapat tidur
cam aku layan hari sabtu dulu2 kala.....

Nak tau aku bangun tidur kul berapa,jgn terperanjat tau.....
Kul 6:30 ptg..Tu pun sebab My Father terjerit2 tgk rancangan
Badminton.....

0 comments: