CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, April 26, 2008

Cepat Sembuh Iman :-)

Dah kenyang..apa lagi nak buat cari bantallah...tapi dapat berita lak
yg Iman masuk wad Pantai Medical Centre Cheres..Apalagi tak jadi
nak cari bantal.Siap2 terus gi sana.Dalam kereta tersenguk2 gak lah
Biasanya memang hari sabtu adalah hari tidurku.

Kesian Iman...Jap ok,jap deman panas balik..Nasib baik cepat bawak
ke hospital,kalau tak...tak tau lah nak cakap.Tu pun dah kena kancing
gigi..Sampai hospital doc pun terus mandikan.Panas yg terlampau...
Takutnya.....

Lama gak duduk kat hospital..tgk Iman cam dah ok sikit.Dah boleh
main.Kul 5 ptg aku pun gerak nak balik..dalam jalan nak balik tu
sempat lak singgah kat umah Abg Jamal.Kat area situ2 gak.Aku
tumpang org,jadi ikut jelah.Sembang punya sembang tak sedar
jam dah berganjak ke angka 7 malam.Lega rasanya nak sampai kat
umah.Mata dah tak tahan lagi nak dibiarkan lama terbuka..

Harap2 Zahirul Iman cepat2 sembuh ye..Mak Long sayang Iman :-)


Wah!!!
Langkah kanan hari nie & yg bestnya ada orang nak belanja
makan utk lunch....
KENNY RONGERS gitu....First time nak makan nie...
Cam ne ye?????
Alhamdulillah...Kenyang sangat
thanks ye Zizul....
Note : Inilah keluarga kedua aku...memang dari aku kecil
hinggalah sekarang..Anak2 mereka dah jadi anak2 buah
aku....Aku bahasakan diriiku "Mak Long"

0 comments: