CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, April 1, 2008

Part 2 - Kenangan Terindah


Tak sangka disaat akhir2 nie aku makin mesra pulak ngan Dia.
Tadi siap sembang2 kosong ngan Dia.bestnya......
Tapi aku pulak yg macam segan nak sembang ngan Dia.
Al-Maklum......
Lama,dari pasal kerja hingga ke hal2 peribadi.
Oklah tu....Aku ngan Dia kan nak jadi kawan.
Maybe Dia faham keadaan aku & situasi aku sekarang
Yang aku terasa Dia ambil berat ialah setiap kali jumpa
Mesti Dia tanya kat aku " OK KAN "
Apa yg aku jawab hanya reaksi muka yg berkerut-kerut

Tapi memang bestlah sembang berdua je ngan Dia.
Ingatkan Dia dah nak balik,mana taknya dah siap
Kunci pintu bilik pun,alih2 Dia tarik kerusi and then
Duduk depan aku sambil sembang2 kosong.....
Maybe Dia tak nak tinggalkan aku sorang2 kot
Hehehehehe..... :-)))
Itulah kenangan manis yg tak dapat aku lupakan
Nanti....Kita tak tau bila lagi boleh berkeadaan
Begitu.......



Note : Sorry...selagi Episod nie tak selesai,selagi tu ianya akan
sentiasa akan ku tulis dalam blog......


0 comments: