CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, April 21, 2008

Kenangan Di Felio

Inilah tempat aku bekerja utk mencari
rezeki.Tak jauh gak dari rumah.Lebih
kurang 15minit je....Tu yg sayang nak
cari kerja lain.

Sekarang nie aku rajin balik lambat.
Yelah bnyk kerja nak di settlekan dulu.
Paling lama kat kilang sampai kul
6 ptg.Time2 cam nie rasa aman sikit
bila nak buat kerja...sunyi & Aman.

Bnyk kenangan manis & pahit selama
aku bekerja di Felio.Selama 8 tahun aku
mengabdikan diri utk mencari rezeki
& mencari pengalaman utk dimasa2 yg
akan datang..manalah tau kan

Yg seronok bekerja kat Felio nie,ramai
kawan2..kadang2 buat trip & cam2 lagi
lah.Rasa sayang kalau nak tinggalkan Felio.
Tapi bila aku rasa tension sangat rasanya
nak berambus je dari kilang nie...
Itulah serba sedikit tentang
tempat aku bekerja.

0 comments: