CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, April 11, 2008

Kejutan Demi Kejutan

Dahlah fikiran aku tak tau kat mana skrg nie
Tiba2 aku dapat msg dari org yg memang
tak dijangka...What the Suprise??????

AKU TAK PERCAYA....
Msg di terima pada pukul 10:53am

Msg : Akum.wat ape?sibuk ke?Cmane arinie Chat?
Lama tak dgr cite???

Reply : Wsalam.aku chat.aku tgh keje nie.Tb2 je
ko msg kat aku.mimpi ye?

Msg : Sori lambat bls aku tido la.Biasa la keje mlm
Ala saje tnya mber2 pun xleh ke?Anti org cakap
apa plak????kau apa cite,mber dah tunang kau
bila nak blanja aku makan nasi mnyak ni?

Reply : It's ok.xdelah trkejut gak tb2 je ko msg..
psl bab tunag @ kawin aku xde jwapan.
Maybe xde jodoh lagi,stakat nak makan
nasi mnyak kita pi kedailah makan.Ko
plkapa cite?Bila nak kawin?

Msg tak berbalas.....ntahlah pening gak aku nak
fikir.Mesti ada sesuatu yg aku tak tahu.Jangan
Wa(adik kepada pemberi Msg) cerita yg dia
keluar ngan aku dan cerita pasal aku......

0 comments: