CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, April 14, 2008

Hanya Kau Yang Mampu

Aizat AF5

Ku cuba redakan relung hati
Bayangmu yang berlalu pergi
Terlukis di dalam kenangan
Bebas bermain di hatiku
Cerita tentang masa lalu
Cerita tentang kau & aku
Kini tinggal hanya kenangan
Kau abadi didalam hatiku

C/O :

Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi
Membuat ku terperuk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu
Taklukkan hatiku

Cerita tentang masa lalu
Cerita tentang kau & aku
Kini tinggal hanya kenangan
Kau abadi didalam hatiku

Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi
Membuat ku terperuk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu
Taklukkan hatiku

Aku cinta ooohhhhh....
Aku cinta ooohhhh.....
Aku cinta ooohhhhh........
Aku cinta ooohhhhh.......

Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi
Membuat ku terperuk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu
Taklukkan hatiku

Aku cinta ooohhhhh....
Aku cinta ooohhhh.....
Aku cinta ooohhhhh........
Aku cinta ooohhhhh......

0 comments: