CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, April 12, 2008

Good Bye Mr.Choo :-(

Akhirnya tiba sudah masa yg dinanti2kan.12hb April 2008 adalah hari
terakhir utk Mr.Choo tinggalkan Felio & Aku.Kesedihan aku tak terkata.
Hanya aku yg rasa...
Mengenai Mr.Choo :-
Tentang Kerja
Seorang yg baik,seronok bekerja ngan Dia.Tak banyak kerenah
Jarang tunjukkan kemarahan pada pekerja.Selalu depand
org2 bawahan.
Tentang Peribadi
Handsome,cute,Romantik,caring & Everthing for Him....

# I Always Miss U Forever & Friend till the last breath of my
# Miss you very much from my heard.



Inilah hadiah yg aku berikan utk Mr.Choo.Aku nak
bila Dia pakai Dia boleh ingat aku selalu.
Note : Bila aku rindu aku akan sms & E-mail kat Dia.Dan ada
masa terluangaku akan berjumpa ngan Dia..Itu janji Dia pada aku...

0 comments: