CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, April 8, 2008

Kisah "Penjahit Manik Part Time"

Kali nie penuh manik kat baju aku taburkan.Baju sendiri hentam jelah
janji sedap mata memandang & sedap utk dipakai kemana sahaja.
Nantikan baju yg ke-4
Ini baju yg ketiga.Dah upgrade sikit.Rasanya dah boleh ambik
tempahan hehehe :-)
Pada bahagian lengan baju aku lebihkan sikit maniknya.Al-Maklum
dah pandai sikit.Mulahlah reka2 apa yg patut.

Ini baju yg kedua aku jahit manik.Rasanya dah ok sikit.Dah ade
perubahan.
Dan nie aku ambik secara dekat,dimana manik2 tu aku jahit pada
bahagian bawah baju& pada kedua2 hujung lengan .
Ini baju untuk tahun lepas.Ada kisah disebalik baju nie.
Inilah baju pertama aku buat jahit manik.Ngan takde
pengalamannya hentam sajalah...Akhirnya jadi jugak,
walaupun tak berapa nak jadi.Sekurang-kurangnya aku
memcuba sesuatu yg aku rasa aku boleh buat.Ambik masa
jugak nak siapkan.Tapi bila dah siap nampak cantiklah.....
(tu pada pandangan mata aku).

0 comments: