CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, July 27, 2008

Aduh ! Usahlah Berubah

Note : Tetiba je aku suka 1 lagu dalam CD nie.Nak tau camne lagunya kenalah cari CD @ gilah ke YOUTUBE yg berdekatan.

Tajuk Lagu : Aduh!Usahlah Berubah
Kumpulan Samudera

Bagaimana caramu menafsirkan cinta
Didalam hubungan kita nie
Apa cuma pujian dan manis kata
Yang kau hargai dan kau sanjungi
Dimanakah cintaku kau tempatkan
Disaatku tiada disisi
Walaupun kini ku jauh dari pandangan
Namun kau takku lepaskan lagi
Kita tidak dapat selalu bersama
berpisah hanyalah sementara
Cuma tidak dapat selalu bersama
Itu tak bermakna putus cinta
*Corus*
Air merlimpah pantai berubah
Tapi tidakku aku bersumpah
Usah kau sangka aku dah lupa
Dimana aku bermula
Tapi andainya memang kau sudah
Berpatah arang aku pasrah
Apa gunanya ku berharap
Kau tak sudi apa nak diratap
Diketika ini aku masih lagi
Menyimpan rasa dan cinta kita
Kuterus berdoa sepenuh hati
Moga nanti kembali bersama
Bagaimana caramu menafsirkan cinta
Didalam hubungan kita nie
Apa cuma pujian dan manis kata
Yang kau hargai dan kau sanjungi
Aduh usahlah usah berubah

0 comments: