CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, July 3, 2008

Tiba2 Nak Gi Shopping

Jarum jam nak ke angka 4 ptg.Dalam kepala aku mula nak cari kemana hala tuju after pukul
5 ptg.Aku jumpa adik ajak pergi Plaza Alam Sentral & Tesco.Macam2 aku fikir apa yg aku
nak beli hehehehehe dtg idea yg memang nak mengabiskan duit je.

Sesampai kat Plaza Alam Sentral aku pun masuk kedai Optimo.Tengok apa2 yg boleh aku beli.
Nampaklah seluar,apa lagi ambik dan terus gi test.Bila dah test kena pulak sedap dipakai apa
lagi tak fikir pjg terus ke kaunterlah & bayar.Nampak pulak tudung singgah jap.cari color yg
belum ada.dah jumpa yg sedap mata memandang ambik & bayar.Dah puas jalan kt situ,terus
gi Tesco.Carilah brg2 makan utk stok malam.Aku nie malam2 nak ada stok.Bila tak makan nanti
aku tak boleh nak tidur ngan lena huhuhuhuhu

0 comments: