CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, July 8, 2008

Sindarela - Sin,dar & ela

Aku dah tatau nak update cerita apa.No idea & ilham.Apa kata aku ceritakan drama yg
sedang hangat ditayangkan di TV.Aku rasa ramai gak yg layan cerita nie....So Layannnnnn

Sebelum nie aku jarang lah nak tgk cerita nie.Rasanya cam ntah apa2 je.But bila layan
satu episod ada plak part2 yg romantik,terus jatuh hati ngan cerita nie.Aku dah tak
sabar nak tgk siapa yg akan jadi kekasih Zoela antara Hussien @pun Haidar.Kdg2 part
yg kelakar tu ketawa hampir2 nak pecah perut.Sekurang-kurangnya cerita nie selitkan
adegan romantik,kelakar,penyiasatan dll.So diharap penonton saksikan cerita SINDARELA
nie sampai penghujungnya.

Waktu Siaran : 9 malam ~ 10 malam
Hari : Selasa
Channel : TV3

0 comments: