CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, July 4, 2008

Si Putih Dalam Kenangan :(

Sedih :(
Masih terasa sangat pemergian kucing yg sangat disayangi.Tak dapat nak dibayangkan
macamana si Putih menghadapi saat-saat terakhir kematiannya.Aku pun baru dapat tau
dari mak.Kalau aku tak tanya kemana hilangnya si Putih,sampai bila2 pun aku tatau yg si Putih
telah lama pergi :(.Masa mak cerita pasal si Putih aku memang dah tak boleh nak tahan air mata
memang aku tak percaya si Putih telah tiada.Aku tatau punca kematian si Putih.Dari cara mak
cerita Putih kena langgar,tak pasti motor atau kereta.Yang menyedihkan lagi si Putih mati betul2
depan pintu rumah maybe putih nak bagitau @pun nak minta tolong??????????

Mak tak sempat nak buat apa.Mak jumpa pun mayat si Putih dah keras & banyak alat2
berterbangan.Mak pun tanam si Putih tak jauh dari rumah.Kalau ada masa mak akan ziarah
kuburnya.Kadang2 bila duduk kat rumah teringat tempat2 yg pernah si Putih selalu lepak.
Bila teringat mesti air mata mengalir.Mak pernah kata si Putih tak pernah nak menyusahkan
mak.Lagi satu nak jaga si Putih nie senang segala najisnya buang dalam bilik air.Si Putih selalu
jadi jam loceng utk mengejutkan mak waktu pagi.Kalau mak tak bangun haaa siaplah lah
si Putih akan naik atas katil lompat satu badanlah,usik rambutlah dll.Org yg paling rapat
ngan si Putih adalah mak.Sampaikan mak termimpi mimpikan si Putih.Bertapa kami

sayangkan Si Putih...........
KAMI RINDUKAN PUTIH.......


Note : Hari nie genap sudah seminggu pemergian Si Putih :(

2 comments:

Anonymous said...

siannya putih...mayb dah sampai masanya tu...

Yan said...

Mungkin,tapi tak sangka si putih pergi terlalu awal.Yan jaga dia baru 6 @ 7 bulan.