CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, July 5, 2008

Hari Makan

Sebenarnya dapat voucher nie RM10,tapi dah digunakan utk beli sarapan pagi McDonald's.
Kirim kat office mate. So kat tangan aku masih ada lagi balance RM5.

Sambil makan breakfast,Bos pagi pulak roti jala berintikan lauk daging.Mula2 nak jugak rasa
tapi dah kenyang bangat.Sampai balik langsung lupa nak makan.Utk makan tengah hari pulak
aku memang dah plan ngan kawan2 bujang makan kat rumah dia.Boleh tahan gak lah dia
masak.Masuk kali nie aku dah makan 3 kali kat rumah dia.Setiap kali nak buat makan2 aku
akan collect duit sebanyak RM5 utk membeli brg2 yg diperlukan.Nak tau dia masak apa,sila
lihat menu dibawah :-

Menu-menunya :


  1. Nasi Putih
  2. Gulai Lemak Nenas Ikan Masin
  3. Ikan Kembung & Cencaru Bersumbat kelapa
  4. Sambal Belancan
  5. Ulam Timun,Kacang Botol,Kacang Panjang & Petai

Bertambah aku makan.Sampai tak sedar aku berada kat rumah orang.Boleh tahan masakannya.

Note : Terima kasih ye kawan2 sebab menjamu kami makan dengan seleranya :)

0 comments: