CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, July 22, 2008

Berita Sedih

Selalunya kita dengar org diserang " STROKE " kita hanya boleh berkata Ooooooo..
macam tu.Tetapi bila kita ataupun ahli keluarga kita sendiri yg diserang penyakit nie
baru kita tahu bertapa seksanya seseuatu penyakit termaksulahh STROKE.

Apa yg berkaitan diatas adalah ada kaitan dgn kisah aku.Baru2 nie,tak salah aku hari
sabtu org kampung beritahu yg Opah aku tak boleh bergerak sebelah badan.Mula2 tau
tu suspen gak.Makcik aku pun ingin membawa Opah aku ke Shah Alam utk
mendapatkan rawatan di hospital Tengku Ampuan Rahimah,memandangkan
di kampung tiada sapa yg ada utk dijaga semasa berada di hospital.Semalam Opah
aku dimasukkan ke hospital.Balik2 je kat rumah tak de org pun.

Dahlah aku kena jadi penjaga budak,tak lama lepas tu nak kena jaga Atuk pulak.
Dugaan aku semalam,dahlah puasa.Sabar banyak2.Tadi aku dpt berita yg Opah
akuu dah pun di keluarkkan dari hospital.Allhamdulilah,penyakitnya tak berapa
teruk.Cuma Aku & Family yg lain kena usaha utk memulihkan balik kesihatan Opah
aku kepada sediakala.



Note : Opah,jgn risau tua,kami akan bantu Opah utk sihat seperti biasa.Macam dulu2
balik.Yg penting Opah ada semangat utk sihat kembali :D

2 comments:

zeti said...

zeti doakan semoga opah yan cpt smbuh, Insya Allah

Yan said...

Thanks,smoga doa Zeti tu dimakbulkan ye.....