CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, July 20, 2008

Inilah Orgnya......

Sorry ye,gambar lama.Sekurang2nya dah tau sapa orgnya :D
MY EX-BOS (MR.CHOO)

Ibarat mimpi yg jadi kenyataan pulak.Sebelum nie aku tak pernah terfikir pun nak keluar
berdua.Selalunya aku akan keluar pun secara beramai2.Berangan tu pernahlah......Tapi
hari tu mmg,aku tak percaya langsung.Bukan tak suka keluar berdua,tapi takut tak tau
nak cerita apa.Lagipun aku baru nak mengenali dia dgn lebih rapat.Jgn salah tafsir,
I mean utk lebih erat sebagai seorang kawan.Dia pun anggap aku tak lebih dari seorang
kawan.Hari tu adalah hari sejarah bagi aku.Memang rasa macam mimpi.


Hadiah yg berbentuk "Hati"

Nielah hadiah yg sempat aku belikan.Sebuah hadiah yg tak seberapa dari aku.Sebenarnya
sebelum nak beli pun hati aku berdolak-dalik.Nak beli ataupun tidak.Tu sebab aku snap
gambar pun lebih kurang je.Tapi yg penting,dia akan ingat pemberian aku sampai bila2.
Terutama sekali bila dia terpandangkan bantal yg berbentuk hati nie,gerenti dia ingat aku :D





Note : Dah lama tak jumpa,so nielah peluang nak bersua.Thanks Choo cuz you belanja
I minum,but I still ada hutang ngan you.Nanti ada masa I bayar hutang tu.

0 comments: