CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, July 18, 2008

Happy...Happy & Happy

Macamana nak cakap ye.....
Dari pagi tadi aku rasa berdebar satu macam hinggalah ke petang.Selagi aku tak msg kat
dia,selagi tu aku berdebor2.Sekali tgk jam dah pukul 4.05 ptg.Gelebah aku cari phone.
Haaaa..lega bila dah hantar msg.

Aku : Hai,......How are you?Sebenarnya I nak jumpa you hari nie selepas pukul 5 ptg kat
depan kilang you.I have something for you.Boleh?

Lama gak lah aku tunggu jawapan dari dia.Mula lah aku berdebar balik.Mcm2 perasaan
yg timbul nie.Tak tau nak luahkan....

..... : 6 is it ok

Yahooo,dia balas msg aku.Bila baca jawapan yg positif.

Aku : Ok

So,aku pun hantar adik aku balik dulu & aku tumpang rumah kawan aku sehinggalah pada
waktu yg dijanjikan.Dalam pada masa tu aku dpt msg.

..... : I come & pick up U up & we go for drink.

Alamak!!!! dah lain jadinya.Aku tak ready lagi nak minum berdua.Mengeletar satu badan
aku dibuatnya.Selalunya aku keluar ramai2.Nak tolak pun rasa rugi.Benda nie bukan selalu
datang.AKu ambik keputusan utk teruskan aja perlawaan nie.

Aku : So I nak tunggu kat mana?

..... : Felio

Lama jugak aku tunggu kat felio.Rasa mengeletar masih ada lagi.Ingatkan nak ambik aku depan
kilang,rupanya2 dia park kat kilang sebelah.Penat aku nak menapak.Tapi yg bestnya,cam tak
caya aku dalam kereta dia gitu.So aku pun bagi " PRESENT " yg aku cari semalam.Tu
sebenarnya niat aku nak jumpa dia.And then dia ajak aku gi minum.Aku ajak dia minum kat
kedai mamak aja.Sambil minum sambil sembang.Berdiam lebih bnyk dari bercakap.Biasalah
first time keluar berdua.Lama jugak aku kat kedai mamak tu.Balik pun dalam kul 7 mlm.
Dalam kereta pun dia sambung sembang.Nak tau sembang apa,biarlah aku sorang saja yg
tahu.



Note : Nielah pengalaman yg takkan aku lupakan.Memang indah & tiada yg lebih indah dari tali
persahabatan yg baru terjalin.So nak tau siapa & Present apa kena tunggu next N3 ok :D

0 comments: